Een unieke bruidsboetiek

The Ivory Club helpt jonge bruiden bij het vinden van de perfecte jurk voor hun magische dag. De website laat bezoekers de sfeer opsnuiven van de boetiek en kennismaken met de verschillende merken en designers.

Wat wij deden

| Ontwikkeling
| Strategie

Wij ontwikkelden een nieuwe website met een geïntegreerd boekingssysteem. Daarnaast adviseerden we hen over de te volgen strategie om van bezoekers klanten te maken en de rol van SEO hierin.

Op de website implementeerden we een boekingssysteem waarmee klanten een afspraak kunnen maken voor een passessie. Door een integratie met het email- en agendasysteem Google G Suite worden afspraken rechtstreeks gesynchroniseerd met de agenda van de medewerkers.

 

Daarnaast maakten we onze klant wegwijs in de diverse mogelijkheden om hun online marketing te optimaliseren: van het gebruik van een CRM over het optimaal inzetten van Google Analytics tot het bepalen van de meest doeltreffende keywords voor zoekmachines.

Nieuwsgierig naar meer?

Aarzel dan niet om ons te contacteren.

Wij brainstormen graag mee over uw project en vertellen u alles wat er te weten valt over Yellowleaf.

Contacteer ons